W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

PIT nr telefonu 43 671 13 48, 43 671 13 22, 43 671 13 32

VAT – nr telefonu 43 671 13 21

CIT – nr telefonu 43 671 13 22, 43 671 13 48

spadki/darowizny – nr telefonu 43 671 13 26

rejestracja podatników – nr telefonu 43 671 13 14

egzekucja administracyjna – nr telefonu 43 671 13 19, 43 671 13 20, 43 671 13 16

rachunkowość podatkowa – nr telefonu 43 671 13 39, 43 671 13 37, 43 671 13 38

komórka wierzycielska – nr telefonu 43 671 13 33, 43 671 13 46, 43 671 13 23

sekretariat – nr telefonu 43 671 13 11

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.lask@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

 

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek 8:00 – 18:00
  • Wtorek – Piątek: 8:00 – 15:00

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności

Skip to content